• پنجره دو جداره وین تک

    قیمت پنجره دوجداره وین تک

    کــارما ویــن ارائه کننده انواع پنجره دو جداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.

  • پنجره دوجداره هافمن

    قیمت پنجره دوجداره هافمن

    کــارما ویــن ارائه کننده انواع پنجره دو جداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.

  • پنجره دوجداره upvc

    لیست قیمت پنجره دوجداره upvc

    کــارما ویــن ارائه کننده انواع پنجره دو جداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.

    windows

    تولید مکانیزه محصولات پنجره upvc در کــارمــا ویـــن

    guarantee certificate

    گارانتی فوق العاده محصولات upvc

    processing

    استفاده از متریال اورجینال در پنجره یو پی وی سی

    slide 01 01 1
    slide 01 02
    window

    طراحی صحیح پنجره دو جداره

    تکنسین های مجرب جهت نصب دقیق درب و پنجره یو پی وی سی

    pricing

    قیمت رقابتی کــارمــا ویـــن

    • پنجره upvc

      دوجداره ثابت

      پنجره  upvc دوجداره ثابت در تمامی طرح های پنجره های دو جداره یو پی وی سی استفاده می شود . و قاب های این مدل از پنجره upvc بصورت ثابت بوده و فاقد بازشو می باشد .بدلیل اینکه در این نوع پنجره از بازشو استفاده نشده است و دارای قابهای ثابت upvc هستند عایق بسیار مناسبی برای صدا، حرارت و گردو قبار می باشند چرا که بازشو نداشته و هیچ درزی را ندارد، این نوع پنجره upvc در برخی موارد بجای پارتیشن و دیوار نیز بکار گرفته می شود. (برای آشنای با قیمت پنجره upvc ثابت می توانید با ما در تماس باشید.
      دوجداره ثابت
    • پنجره upvc

      تك حالته دوجداره

      در اصطلاحات پنجره upvc ، به بازشو های پنجره، سش نیز گفته می شود. در پنجره upvc تک حالته بازشو ها دارای حرکت محوری کلاسیک قدیمی بوده و فقط در محور عمودی مانند پنجره های معمولی کلاسیک باز و بسته می شود . قیمت پنجره دو جداره upvc ثابت به سبب مکانیزم ساده تر نسبت به مدل های بازشو های دیگر دارای قیمت مناسب تری هستند و معمولا در مجموعه پنجره های که در یک طرح استفاده می شود تک حالته کاربرد بیشتری دارد.
      تك حالته دوجداره
    • پنجره upvc

      دوجداره بازشوی دو حالته

      در این مدل از پنجره دو جداره upvc قابهای بازشو در دو محور عمودی و افقی باز و بسته می شود و البته محور افقی آن صرفا برای عبور هوا بطور ۳۰ درجه باز می شود و برای اینکه پنجره کامل باز نشود این مدل برای سیرکولاسیون هوا طراحی شده است.پنجره upvc دو حالته کمی از مدل تک حالته گران تر بوده و این هم صرفا بدلیل یراق خاص استفاده شده در محصول می باشد. در بکار گیری بازشو دو حالته در پنجره دو جداره یو پی وی سی آموزش نحوه استفاده از دستگیره برای ایجاد هر دو حالت ضروری است. (برای آشنای با قیمت پنجره  upvc دو حالته میتوانید با ما در تماس باشید. )
      دوجداره بازشوی دو حالته
    • درب و پنجره upvc

      آكاردئونی دوجداره

      این مدل از پنجره دو جداره یو پی وی سی، کاربرد کمتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و در طول هایی بیش از ۳ متر ، استفاده می شود و بیشتر برای جدا کردن محیط داخلی بکار گرفته می شود .همانطور که در تصویر مشخص است دارای بازشویی مانند آکاردئون بوده و در حالت بسته بصورت آکاردئون بروی یکدیگر به طرفی جمع می شوند. این پنجره دو جداره upvc به سبب یراق آلات خاص دارای هزینه بیشتری نیز می باشد. (برای آشنای باقیمت پنجره upvc آکاردئونی می توانید با ما در تماس باشید. )
      آكاردئونی دوجداره
    • پنجره upvc

      سایبانی دوجداره

      این مدل از پنجره upvc دو جداره درای قابلیت و زیبایی خاص بوده و در طرح های ویلایی و گلخانه و همانطور که در تصویر نمایان است به سبب حالت خاص بازشوی خود بیشتر در منازل و ویلاهایی استفاده می شود که دارای حیاط و باغجه می باشند و در طرحهای آپارتمانی استفاده چندانی ندارد .ولی در کل پنجره upvc سایبانی نیز تمامی کارکرد و قابلیت پنجره یو پی وی سی را دارد و از همان متریال برای پروفیل و شیشه ها استفاده می کند.
      سایبانی دوجداره
    • پنجره upvc

      دو لنگه بازشو يا فرانسوی

      پنجره upvc فرانسوی مانند پنجره های مدل فرانسوی دارای دو بازشوی بدون ستون میانی می باشند و این مدل از پنجره یو پی وی سی در حالت بازشو دو لنگه کامل باز شده و در بین دو لنگه ستون میانی کار گذاشته نمی شود و البته از نظر کارکرد و قابلیت، تمامی قابلیت یک پنجره دوجداره upvc را داراست.این مدلها بیشتر برای استفاده مطلوب تر از منظره ها بکار گرفته می شود.
      دو لنگه بازشو يا فرانسوی
    • پنجره upvc

      فولكس واگنی

      در این مدل ، بازشوهای پنجره بصورت ریلی بوده و یک نوع پنجره کشویی محسوب می شود، ولی تفاوت در یراق آلات کشویی آن می باشد که همانطور که از نام پنجره دوجداره upvc فولکس واگنیپیداست ، این بازشوها همانند درب فولکس واگن باز و بسته می شود و در ابتدا کمی بیرون آمده و سپس بر روی هم قرار می گیرد که دارای مدل اتوماتیک ،نیمه اتوماتیک و ساده می باشد.
      فولكس واگنی
    • پنجره upvc

      دوجداره کشویی

      پنجره دو جداره ، دارای مدل پنجره کشویی upvc نیز می باشد . پنجره کشویی upvc دارای فریم اختصاصی برای مدل کشویی بوده و دارای قابلیت و مشخصات خاص خود می باشد . البته می توان گفت پنجره upvc کشویی از قابلیت آگوستیک برای صوت و برودت و حرارت بیشتری نسبت به مدل های فلزی و آلومینیوم و … می باشد .
      دوجداره کشویی
    • درب های

      UPVC دوجداره

      ر پنجره های یو پی وی سی برای پوشش کامل برای همه طرح های یو پی وی سی و بهره مندی از تمامی قابلیت آگوستیک پنجره دوجداره upvc برای لنگه های درب نیز از جنس upvc درب تولید می گردد. دربهای یو پی وی سی نیز دارای دو جداره شیشه بوده ولی در بعضی موارد برای سرویس ها یا برخی استفاده های دیگر قسمت پایین درب را از جنس پانل تولید می کنند . البته برای درب upvc یراق و قفل سوییچی نیز استفاده می گردد. که هم برای درب بالکن ها و هم برای سرویسها استفاده دارد.
      UPVC دوجداره
      profile 02 768x768 1

      پروفیل طرح چوب

      پروفیل طرح چوب یکی از بهترین پروفیل هایی است که علاوه بر برخورداری از مزیت های دوجداره بودن دارای ظاهری زیبا و متفاوت می باشد.

      profile 01 768x768 1

      پروفیل وین تک

      وین تک یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع پروفیل های upvc در ایران و سطح خاورمیانه می باشد.

      profile 03 768x768 1

      پروفیل هافمن

      شرکت هافمن از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده پروفیل های upvc می باشد که انواعغ مختلف پروفیل های دوجداره را تولید میکند.

      aluminium window section 500x500 1

      پروفیل آلومینیومی

      پروفیل های دوجداره آلومینیومی از جذابیت و زیبایی بسیاری زیادی برخوردار هستند و هلاوه بر زیبایی ظاهری دارای کیفیت بالا، مقاومت بیشتر نیز هستند.

      BANNER
      پنجره دو جداره هافمن

      قیمت پنجره دوجداره هافمن

      پنجره دوجداره هافمن به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این رو آشنایی با قیمت پنجره دوجداره هافمن بسیار مهم بوده و باید بتوانید با شناخت نمایندگی رسمی هافمن تمامی محصولات را

      مطالعه بیشتر »